tel. 03 / 71 20 600 (Petrovče) | 01 / 24 45 680 (Ljubljana) | 02 / 48 00 141 (Maribor)

Spoštovani.

Vsako leto pripada uvod v poslovno poročilo direktorju podjetja. Meni je vedno prijetna dolžnost in hkrati čast, da lahko zapišem nekaj besed o letu, ki je za nami.

Za vsemi številkami in besedami smo preprosti in pridni ljudje! S sodelavci skupaj vsako leto rastemo s podjetjem, vsako leto smo bolj zreli, imamo več znanja in strokovnosti, več izkušenj, katere prenašamo na nove sodelavce, ki se nam pridružijo na naši uspešni poti.

Vsa leta živimo in verjamemo v naše vrednote pripadnosti, spoštovanja, odgovornosti, fleksibilnosti in prijaznosti. Vedno ni lahko, saj se generacije spreminjajo. Spoštovanje do sočloveka velikokrat zamenja nestrpnost in agresivnost. Zdi se nam, da se svet hitreje vrti, da je tempo življenja hitrejši.

Ampak nam je vse to izziv in hkrati test, ki ga moramo uspešno opraviti. Lani smo ga z odliko. Prihodke smo v letu 2023 povečali za 25%. Prvič v zgodovini smo presegli 20 mio EUR prihodkov (21.5 mio EUR). Vsi oddelki so bili uspešni in še enkrat se je pokazalo, da smo močni le takrat, ko smo enotni in imamo skupen cilj.

Zavedamo se, da je za dosego cilja pomemben vsak delček v mozaiku našega poslovanja. Začne se pri marcaretingu, ki poskrbi, da se ve kdo smo, kaj delamo in na kakšen način razmišljamo o vratih. Marcarerting je odgovoren tudi za vse tri prodajne salone v Sloveniji. Potem kolegi iz prodajnega oddelka in projektne ekipe poskrbijo za pravilne meritve, svetovanja, izdelavo ponudb in tehničnih skic, tudi s pomočjo naše arhitektke. Nabavna služba poskrbi, da se vaša vrata pravilno in hitro naročijo ter pripeljejo iz Hörmannovih tovarn v Slovenijo. Kolegi iz skladišča vrata razložijo iz tovornjakov in jih pripravijo za montažo. Montažni oddelek uskladi datum montaže in potem se vrata strokovno zmontirajo, za kar poskrbijo naši monterji. Če kaj ni v redu imamo oddelek reklamacij, ki poskrbi za vaš miren spanec. Tudi za uporabo vrat v naslednjih letih vas ne rabi biti strah, saj imamo 24 urni servis, 365 dni na leto. Poleg vseh omenjenih kolegov ne smem pozabiti na kolegice iz računovodstva in financ ter na našo pravnico. Velika ekipa skromnih in pridnih ljudi, ki z nasmehi na obrazih poskrbimo, da bo vaša hiša ali poslovni objekt s Hörmann vrati zažarel v polnem sijaju. Širina produktov, ki jih lahko ponudimo našim kupcem je vsako leto večji.

Poleg nas imamo še ekipo poslovnih partnerjev, pogodbenih monterjev in dobaviteljev, ki so prat tako izredno pomembni v delovanju podjetja Hörmann Slovenija. Iskrena hvala za uspešno in spoštljivo sodelovanje. Skupaj z vami bomo tudi v prihodnje poskrbeli, da bomo Hörmann blagovno znamko »tetovirali« v srca Slovencev.

Vsako leto imamo tudi čut za pomoč. Pomagamo športnikom, kulturnikom, raznim lokalnim društvom, ustanovam, gasilcem…

Veliko vlagamo tudi v razvoj sodelavcev, kar meni pomeni največ. Razni teambuildingi, učenje tujih jezikov, razna srečanja, nujna praktična prva pomoč, obiski zdravnikov specialistov, merjenja D vitamina, kvalitetna delovna oblačila, nova in redno servisirana službena vozila, prijetni delovni prostori, brezplačno vsakodnevno sadje, prostori brez WI-Fi in magnetnega sevanja, digitalizacija in optimizacija poslovanja, vse to vpliva na dobro delo vseh nas.

Investicije so nujne za razvoj podjetja. Zadnje tri leta planiramo skoraj 1 mio EUR na leto za njih. V prvem polletju leta 2023 smo celotno renovirali razstavni salon v Petrovčah, zgradili 4 nove pisarne, nakupili službena osebna in tovorna vozila, serviserjem omogočili tablice za delo, zgradili poseben ognjevaren prostor za skladiščenje in mešanje barv za ličarsko delavnico, ter začeli julija graditi novo skladiščno halo v velikosti 3000 m2 z okolico.

Prvih sedem mesecev leta 2023 smo delali 120%, kot bi slutili, da nas bo nekaj ustavilo. V petek 4. avgusta ob 13.15 uri nas je poplavilo. Skoraj do višine 70 cm je bila gladina vode in vztrajala je 2 uri v vseh naših prostorih. Katastrofa, groza, travma in VSE se je ustavilo. Več kot 2 mio EUR škode v 2 urah. Uničenih 140 ton vrat, neuporabnih je bilo 750 m2 prostorov upravne stavbe, kjer dela 45 sodelavcev.

Strah v očeh mojih sodelavcev in strah pred prihodnostjo je bil »klik« za akcijo.

Naredili smo plan in se organizirali. Delali smo kot ekipa - složni, predani, nepopustljivi, hrabri in neuničljivi. Pričeli smo s čiščenjem, prispeli so kontejnerji namesto pisarn, začeli s sanacijo celotnega pritličja, naredili inventuro in po 10 dneh pričeli z »normalnim« delom za naše zveste kupce. Skratka delali smo v »kriznih razmerah« do sredine decembra.

Kapo dol vsem sodelavcem in hvala za razumevanje in pomoč vsem poslovnim partnerjem in dobaviteljem, ki ste nam pomagali in stali ob strani v teh kriznih mesecih.

Posebna zahvala gre našim kupcem. Tudi vi ste razumeli kaj se nam je zgodilo. Brez težav ste počakali nekaj tednov več, da so vaša poplavljena vrata, ki smo jih odpeljali na uničenje, prišla nova iz Hörmann tovarn, kjer so posebej za Slovenijo, prioritetno izdelovali vrata. Hvaležni smo, da imamo takšne kupce in HVALA še enkrat za razumevanje.

Sedaj, ko je vse za nami, bomo dali vse od sebe, da bomo še boljši. Nova hala je narejena in se že uporablja, prostori so obnovljeni in ponovno je v njih pestro in glasno, salon ponovno žari in veselje sodelavcev se čuti ob preobrazbi.

Vse to delamo za naše kupce, poslovne partnerje, investitorje in tudi za vse nas, saj želimo lepo zgodbo o vratih širiti med Slovence, saj kot naš slogan pravi »ljubimo vrata«.

Rad bi se tudi zahvalil našemu lastniku gospodu Christhophu Hörmannu, da razume naš način razmišljanja in nam dovoli, da smo drugačni. Prav tako za pomoč pri katastrofi, ki nas je doletela avgusta.

Ko se ozrem nazaj na našo pot, se spomnim leta 2008, ko nas je doletela svetovna finančna kriza, po kateri se je svetovno gospodarstvo pobiralo skoraj 10 let. Potem leta 2020 epidemija virusa Covid-19, ki nas je ustavila, pa leta 2022 vojna v Ukrajini, lani uničujoče poplave, sedaj vojna v Gazi, ki se lahko razširi vsepovsod, pa klimatske razmere zaradi segrevanja zemlje, da ne govorim o nestrpnosti ljudi, dvoličnosti, maščevanju, egoizmu….

Ja, v čudnem svetu živimo in brez sprememb in drugačnega razmišljanja drvimo v samouničenje.

Hörmann Slovenija je podjetje in BO ostalo podjetje, kjer bodo naše vrednote na prvem mestu, spoštovanje in sprejemanje sodelavcev in kupcev prioriteta, skrbimo in bomo skrbeli za zdravo in čisto naravo, smo in bomo prijazni do kupcev, do soljudi, do sodelavcev, bomo pomagali pomoči potrebnim, bomo govorili, a se ne drli, bomo kritični do okolja v katerem živimo, ko bo to potrebno in podobno.

Z majhnimi koraki lahko naredimo velike spremembe, zato jih že vrsto let delamo in ne bomo prenehali ali obupali.

Hvala za zaupanje in hvala, da smo lahko - zaradi vas!

Primož Oset,
direktor podjetja Hörmann Slovenija d.o.o.

Ime
Priimek
Elektronski naslov
cookie