tel. 03 / 71 20 600 (Petrovče) | 01 / 24 45 680 (Ljubljana) | 02 / 48 00 141 (Maribor)

1. Kupili smo nov daljinček. Kako ga usposobimo?

Na daljinček lahko preprosto sami prenesete kodo iz tistega, ki ga že uporabljate. Pri novem ste dobili priložena navodila kjer je postopek opisan, lahko pa si pomagate z video navodili. Za vsa dodatna vprašanja nas lahko pokličete na 031 613 922 in z veseljem vam bomo pomagali.

2. Z obstoječim daljincem bi radi odpirali tudi dvoriščna vrata. Kaj potrebujemo za to?

Dvoriščna vrata morajo biti nadgrajena s sprejemnikom, ki je kompatibilen z obstoječimi daljincem. Pokličete nas na 031 613 922 in z veseljem vam bomo svetovali.

3. Kako lahko odpremo garažna vrata, ko zmanjka elektrike?

Vsa garažna vrata Hörmann imajo na notranji strani vrvico za ročno odpiranje vrat, ki je prav tako povezana s setom za odpiranje v sili na zunanji strani. Video navodila za upravljanje s setom najdete TUKAJ. Za vsa dodatna vprašanja nas lahko pokličete na 031 613 922 in z veseljem vam bomo pomagali.

4. Počila nam je vzmet na garažnih vratih. Kaj pa sedaj?

/images/temp/bg/podatki-vzmeti.jpgVsa vrata imajo nalepko s podatki, iz katere lahko razberemo, katera vzmet je na vratih. Imamo dva tipa vzmeti natezne in torzijske.

Pri nateznih je dovolj, da sporočite številko vzmeti (npr. 753).

Pri torzijskih je potrebno poleg številke sporočite še katera vzmet je počila (leva »L720« ali desna »R725«). Ta podatek dobite tako, da stojite v garaži, gledate ven in na kateri strani je počena vzmet. Poleg številke vzmeti je potrebno sporočite tudi tip vrat npr. LPU42. Kadar na vratih ni nalepke je potrebno izmeriti dolžino počene vzmeti.

Podatke lahko sporočite na 031 613 922, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo servisa.


5. Izgubili smo ključe od ključavnice na garažnih vratih. Kako lahko to rešimo?

Potrebno je zamenjati cilindrični vložek v ključavnici. Menjavo lahko naročite na 031 613 922, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo servisa.

6. V daljinec smo dali novo baterijo, vendar ne dela?

Daljinček je izgubil kodo za odpiranje. Potrebno ga je povezati s pogonom. Kako to naredimo je odvisno od tipa pogona. Video navodila najdete na spodnjih povezavah.

V koliko boste imeli karkšne koli težave ali vprašanja nas pokličete na 031 613 922 in z veseljem vam bomo pomagali.

7. Imamo garažna vrata, stara 8 let, ki močno ropočejo in škripajo. Zakaj se to dogaja?

Na garažnih vratih je po priporočilu proizvajalca potrebno narediti vzdrževalni pregled vsakih 5 let. Z rednimi servisnimi vzdrževalnimi pregledi zagotovimo varno in pravilno delovanje vrat. Serviser pregleda vse elemente, preveri njihovo dotrajanost, predlaga preventivno zamenjavo, opravi vse potrebne nastavitve in seveda podmaže vse gibljive elemente.

Za naročilo vzdrževalnega pregleda nas lahko pokličete na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

8. Poškodovali smo garažna vrata. Kako naprej?

Pokličite nas na 03 7120 602 ali dežurno servisno številko 031 613 922 in se bomo dogovorili za ogled oziroma popravilo vrat. Lahko nam tudi pišete na servis@hormann.si in zraven priložite slike poškodbe ter podatke o vratih (najdete jih na nalepki na vratih). Na podlagi tega vam bomo poslali informativno ponudbo.

9. Garažna vrata nam delajo brez težav že 10 let. Jih je potrebno kaj servisirati?

Po priporočilu proizvajalca je dobro na vratih narediti vzdrževalni pregled vsakih 5 let. Z rednimi servisnimi vzdrževalnimi pregledi zagotovimo varno in pravilno delovanje vrat. Serviser pregleda vse elemente, preveri njihovo dotrajanost, predlaga preventivno zamenjavo, opravi vse potrebne nastavitve in seveda podmaže vse gibljive elemente.

Za naročilo vzdrževalnega pregleda nas lahko pokličete na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

10. Radi bi kupil dodatni daljinec. Kakšen je postopek?

Dodatni daljinec oz. oddajnik lahko dobite pri nas v Petrovčah ali v poslovni enoti Ljubljana in Maribor. Če želite lahko pošljemo oddajnik tudi po pošti. Za naročilo oddajnika potrebujemo informacijo kakšnega že imate doma (tip, barva, barva tipk, ipd). Lahko nam pošljete tudi sliko oddajnika, ki ga imate doma.

Dodatni daljinec oz. oddajnik lahko naročite na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

11. Imamo garažna vrata, ki niso vaša in bi rad zamenjali samo pogon. Kakšen je postopek?

Na voljo imamo različne pogone za garažna vrata, ki jih najdete TUKAJ.

Pogon lahko naročite na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

12. Garažna vrata se nam vsake toliko odbijejo od tal za pol metra in se ustavijo. Kaj je narobe?

Pogon je izgubil spodnjo točko zapiranje in ga je s programiranjem potrebno ponovno naučiti kje je končna zgornja in kje spodnja točka. Postopek je odvisen od tipa pogona. Na spodnjih povezavah najdete video navodila.

13. Imamo stara garažna vrata in bi jih radi na novo pobarvali. Kako to izvesti?

Vrata je možno pobarvati v naši ličarski delavnici na željeno barvo lestvice RAL. V tem primeru se vse lamele demontira, pelje v ličarsko delavnico na barvanje in ponovno montira.

Barvanje lahko naročite na 031 613 922, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

14. Koliko garancije imamo na pogon, na garažna vrata in na gibljive dele?

Za dobo 10 let od dneva nakupa prejme kupec garancijo za varno delovanje Hörmann garažnih vrat. Za nadomestne dele velja garancijska doba 6 mesecev, najmanj pa veljavni garancijski rok. Za dobo 5 let od dneva nakupa prejme kupec garancijo za vzmeti, jeklene žice, tekalna kolesca, tečaje in obračalna kolesca za garažna vrata pri normalni obremenitvi največ 5 aktiviranj vrat (odpiranje/zapiranje) dnevno.

15. Imamo vaša garažna vrata ter pogon dvoriščnih vrat drugega ponudnika in bi radi imeli za vse en daljinec. Je to izvedljivo?

S Hörmann oddajniki oz. daljinci je mogoče odpirati vsa vrata, ki imajo vgrajen Hörmann sprejemnik. Sprejemnik v pogonu in oddajnik morata biti kompatibilna.

Vgradnjo sprejemnika lahko naročite na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa. Pri naročilu je potrebno sporočiti proizvajalca pogona katerega bi želeli nadgraditi s Hörmann sprejemnikom.

16. V garaži načrtujemo dvigniti tlak za 5cm. Kaj to pomeni za garažna vrata?

Višina tlaka je dogovorjena z monterjem ob montaži vrat. V kolikor je višina končnega tlaka višja za 1 cm od prvotno dogovorjene je mogoče višino vrat nastaviti s koleščki. V kolikor višine vrat ni mogoče nastaviti s koleščki je potrebno vrata demontirati in ponovno montirati na ustrezno višino (če je dovolj visoka preklada) oz. se lahko zgornjo lamelo zniža s posebnim alu profilom.

17. Izgubili smo 2 ključa za vhodna vrata. Kako naročimo nove ključe?

Pri navadni ključavnici lahko dodatni ključ dobite pri ključavničarju. Če nimate ključa je potrebno zamenjati cilindrični vložek.

Pri varnostni ključavnici ste pri montaži vrat prejeli kartico s katero lahko naročite dodatni ključ. Sliko kartice pošljete na naš naslov servis@hormann.si in pripišete koliko ključev bi želeli. Če nimate ključa je potrebno zamenjati cilindrični vložek.

18. Imamo vhodna vrata stara 5 let, ki trdo nasedejo na prag, ko jih zapremo. Kaj je narobe?

Potrebno je nastaviti višino tečajev. Pokličite na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

19. Pri izvedbi fasade so nam poškodovali zasteklitev v krilu vhodnih vrat. Ali se lahko zamenja?

Zasteklitve na vhodnih vratih ni mogoče zamenjati.

20. Ali je možno vhodna vrata na novo pobarvati?

Vrata je možno pobarvati v naši ličarski delavnici na željno barvo lestvice RAL. V tem primeru se vrata demontira, pelje v ličarsko delavnico na barvanje in ponovno montira.

Barvanje lahko naročite na 03 7120 602, nam pišete na servis@hormann.si ali izpolnite spletni obrazec za naročilo srvisa.

21. V kodnem tipkalu smo menjali baterijo in ne dela. Kaj moramo narediti?

Ob menjavi baterije je potrebno kodno tipkalo odkleniti z master kodo (osem mestna koda, ko ste jo določili ob montaži) in pritisniti ključ. Če temu sledi dolgi pisk je kodno tipkalo odklenjeno in deluje.

22. Kako lahko zamenjamo kodo na brezžičnem kodnem tipkalu?

Imamo več napisanih navodil, ločeno dam datoteke.

23. Imamo brezžični čitalec prstnih odtisov. Kako lahko dodamo novega uporabnika?

Imamo več napisanih navodil, ločeno dam datoteke.

24. Izgubili smo daljinec za garažna vrata. Kako lahko resetiramo pogon, da omenjeni daljinec ne bo več deloval?

Ko boste pri pogonu z oddajnikom pokličite servisno številko 031 613 922. Preko telefona vas bomo vodili skozi postopek, kako se stara koda zbriše in vnese nova.

25. Dodatna video navodila:

Ime
Priimek
Elektronski naslov
cookie